Son Konular

4 Şubat 2010 Perşembe

Gökçe Kırgız Kalbime Gömerim O Zaman Şarkı Sözü

Yazar : Emre | Tarih|Saat : 4 Şubat 2010 Perşembe | 03:19 | Etiketler : | | | | | | Yorum yok
 
 
Sonunda bitti galiba
Görüyorum
İçimde can çekişlerini
Duyuyorum
Sözlerin çok acıtıyor 
Ölüyorum
Keşke baştan söyleseydin
Gidiyorum
Nasılsa koymaz sana 
Biliyorum

Kalbime gömerim o zaman
Unutupta silerim o zaman
Alt tarafı aşk bu da işte
Vazgeçilmez misin aman...

Sanane ki ağlıyorsam
Deli gibi istiyorsam 
Hala seni seviyorsam
Sanane anlamıyorsan...

Yalanmış demek herşeyin
Bilemedim
Saklamışsın nefretini 
Göremedim
Olmayınca olmuyor
Sen sevemedin
Yazılmış kadere ayrılık
Silemedim
Alıştım zor olsa da
Kabullendim

Kalbime gömerim o zaman
Unutupta silerim o zaman
Alt tarafı aşk bu da işte
Vazgeçilmez misin aman...

Sanane ki ağlıyorsam
Deli gibi istiyorsam
Hala seni seviyorsam
Sanane anlamıyorsan...
author

Yazar : Emre ÖZDEMİR

2005 yılından beri ilginç bir merak duygusu ile başlayan bilgisayar ve teknoloji dünyası, merakım sayesinde sürekli genişleyen bilgi ağacımı her zaman genişletmeye özen gösterdim. Amacım sadece bir iş sahibi olmak değil, aynı zamanda gelecek adına Bilgi, Bilişim, Internet ve Teknoloji gibi alanlarda insanoğlu ve Vatan’ım için yararlı bir şeyler yapabilmeyi hedeflemekte oldu.

Data Vizyon 2009 © 2014. All Rights Reserved. - Edit by Emre ÖZDEMİR Powered By Blogger