Son Konular

14 Şubat 2010 Pazar

Petek Dinçöz Foolish Casanova Şarkı Sözü

Yazar : Emre | Tarih|Saat : 14 Şubat 2010 Pazar | 09:38 | Etiketler : | | | | | | Yorum yok
 
Beautiful and sexy
Here I Am baby
I'm baby beautiful
I make you sorrowful
If you look at other chicks
I will show you what it means what it what it what it means
You see you love me but 
 
Chicks women
What else are you looking for
Your just a foolish Casanova
Your just a foolish Casanova

It's true that I have a roving eyes
But I always need you near by
And I'm asking
For another try

Shut up,shut up a foolish casanova
Shut up,shut up a foolish casanova
author

Yazar : Emre ÖZDEMİR

2005 yılından beri ilginç bir merak duygusu ile başlayan bilgisayar ve teknoloji dünyası, merakım sayesinde sürekli genişleyen bilgi ağacımı her zaman genişletmeye özen gösterdim. Amacım sadece bir iş sahibi olmak değil, aynı zamanda gelecek adına Bilgi, Bilişim, Internet ve Teknoloji gibi alanlarda insanoğlu ve Vatan’ım için yararlı bir şeyler yapabilmeyi hedeflemekte oldu.

Data Vizyon 2009 © 2014. All Rights Reserved. - Edit by Emre ÖZDEMİR Powered By Blogger